tirsdag den 5. juni 2012

Endelig Frue....

Fantastisk dag, fantastiske mennesker, overvældende gaver, fantastisk mad, fantastisk flot bryllupskage, fantastiske mange dejlige taler. Fantastisk flotte ringe...
Helt igennem en dag, vi aldrig vil glemme. 
Jeg har ikke fået billederne fra fotografen endnu, de kommer i løbet af ugen her.
Så I må nøjes med hvad jeg har taget af billeder både på tlf og med spejlreflekskameraet..
Jeg nød alt den opmærksomhed og folks komplimenter om hvor smuk jeg var i min kjole.... den var også smuk, dog er det ærgeligt jeg aldrig skal have den på igen...

HUSK AT trykke på billederne så kommer det op i en en god størrelse...

Her er det bryllupskagen....

I får også en af dagene billeder fra opbygningen, kage bestod af mørke bunde nederst, mht hhv. trøffelcreme, samt blåbær/hvid chokolade mousse,
Så et lag med lyse bunde, også med trøffelcreme, og så et lagt hindbær mousse, så et mørkt lag igen og til slut et lyst lag...
Herlig kage, som vi (min genbo og jeg) er meget stolte, det er den første bryllupskage jeg har lavet (ud over den prøve jeg har vist jer men her var der ikke fyld i)
Den har taget mange timer at lave, selve opbygning tog fra kl 19 torsdag til kl 0:45...
Alle blomster er håndlavet.

Vores Ringe er lavet hos Mads Heindorf i Gothersgade i KBH, jeg har selv tegnet og fortalt hvordan min ring skulle opbygges.
Ringene er smeltet om fra vores forældres forlovelsesringe, min farmor og farfars forlovelses og sølvbryllups ringe, i alt 4 par ringe, skulle der til for, at lave vores (da vores forældre var unge var ringene meget spinkle)
I min ring er der 3 sten der symbolisere, Anders Oliver og Mille,de er omkranset af et skævt hjerte, som jeg har håndtegnet.
Jeg elsker at vores forældres kærlighedsringe lever videre i vores.
Puden bar Oliver vores ringe på, der er vores monogram broderet på.

Pyntet i loftet i teltet.
det er vindues dekoration fra en H&M butik, 
4 badebolde stativer er spraymalet hvide, i bunden er en lille skål med oasis, bonderoser, hortensia, roser, efuranker, 
foroven lyskæde med hjerter.

Min brudebuket til højre, lavet af roser og grønne hortensia og noget sjovt persille , om skaftet er viklet gammel blonde fra min mors brudekjole,
Jeg har selv valgt buketten, og det er Anne Dorthe indehaveren af min yndlings blomsterbutik Søster Flora i Greve, som har bundet den, efter dette billede.
Herunder (lånt fra nettet)


Buketten var meget enkel idet min kjole var besat med en masse blonde og brocade, perler og sten.
Buketten til venstre er Milles brudepige buket, burdeslør med en kæmpe store råhvid rose, Madeline min niece på snart 2 havde selvfølgelig en magen til..




Her er så lamperne i loftet

Her er mit brudehår, lavet hos min frisør lørdag morgen, løst hår, store krøller, ekstra ægte hår påsat, så det gik langt ned (det ekstra ægte hår har jeg købt til kr 500 i kbh. Så kan jeg bruge det altid)

Desværre har jeg endnu ingen billeder af mig selv i min brudekjole, så her må I vente til Fotografen har været forbi med dvd'en med de 300 billeder.....

Så tag jer i agt I rammes af billede spam de næste par dage...

10 kommentarer:

  1. Tillykke-tillykke :o)
    Flotte billeder, glæder mig til at se flere.

    SvarSlet
  2. Hurraaaaa.....

    STORT TILLYKKE !!!

    Flot hår, selvom det er lidt snyd.. Pyt !!

    Og fine blomster..

    Glæder mig til mange flere billeder..

    Knus fra frue til frue
    Loppe

    SvarSlet
  3. Kæmpe Stort Tillykke med den nye titel, hvor ser det hele bare smukt ud, den kage er bare så flot, du knagme dygtig:-)

    De ringe er simpelthen så smukke, kan godt forstå du glæder dig over dem.

    Jeg glæder mig så meget til at se dig "Smukke kvinde" så tag lige og skynd dig med at få lagt alle de skønne billeder på:-)

    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Kæmpe tillykke med brylluppet - den skønneste dag af alle :o)
    Blev helt nostalgisk da jeg så dine billeder - og følger helt sikkert med, når du lægger flere ind.

    Mange hilsner fra Lise

    SvarSlet
  5. Åh STORT tillykke herfra :0) dejligt at høre I havde en fantastisk dag, jeg får et helt sug i maven..
    Super flot kage - sikke et arbejde..
    -og blomsterne!! Både buket og dekorationer, lige min smag ;0)
    Glæder mig til at se mere
    Stort kram herfra

    SvarSlet
  6. Et kæmpe tillykke herfra også - hold da op - jeg ville ønske jeg skulle giftes igen (altså med den mand jeg allerede har) for hold da op hvor er der mange detaljer - som er helt fantastiske og som vi ikke tænkte så meget på dengang ;o)
    Jeg elsker de små pakker hver eneste gæst fik - det synes jeg er en sjov gestus - og så er bryllupskagen da bare helt unik - ganske fantastisk.
    Håber du nød hvert sekund - for det går alt for hurtigt på den skønne dag ;o)
    Glæder mig til at se flere skønne billeder ;o)
    Stort klem fra Tina

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med bryllupsdagen ...
    Dejligt at høre at I havde en fantastisk dag ...
    Hvor er det nogle smukke smukke ting du har taget billeder af ... Glæder mig til at se mere fra den store dag.
    Knus fra Dorthe

    SvarSlet
  8. Gratulerer så utrolig mye:)
    For noen vakre bilder, ser ut som dere har hatt en drømme dag:)
    Ønsker dere lykke til videre:)

    Klem Merete

    SvarSlet
  9. SMUKT, YNDIGT, ELEGANT og særdeles gennemført - tillykke til jer og med hinanden.

    SvarSlet
  10. Må jeg bare sige "WOW" - og så naturligvis et kæmpe tillykke med hinanden. Ser jo helt fantastisk ud, men havde heller ikke forventet andet fra dig, kære fru Tine.

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...