søndag den 9. september 2012

Lidt mere blogtræf


En uge fløj lige af sted med en masse arbejde puha der er gang i den men det er jo kun godt.

Selvom det har været en hektisk uge, så har jeg da fået styr over lidt vedr blogtræffet.

Jeg har haft kontakt til Annettes Favoritter. Annette har en webbutik med lækkert tilbehør til cupcakes eller bare til kagebagning generalt.
Annette har lovet at sponsere noget til vores arrangement den 7 oktober. Desuden vil hun låne mig alt sit grej for hun er desværre selv forhindret i at deltage.. Så vi ikke skal slås og forme rullepinde ect ect...
Foruden sin webshop har Annette også en blog og en Facebook side
Du kan se nogle af hendes cupcakes  herunder:



Så nu er det på plads dejlig , så skal vi  pynte en masse fine cupcakes. 

Som jeg også skrev, så skal vi også klippe julepynt.
Jeg købte jo denne bog sidste år

og her er mange fine udklip




det kan jo klippes i det man lyster, så det passer til retro stil Greengate /sommerhus stil samt fransk stil.

Så pak din krea kurv med det yndlingspapir, glimmer, nips osv. 
Jeg vil også finde noget pap og tapet mv frem hvis du savner lidt nyt...der er både romantisk og retro stil...
Hvis du ellers har noget du vil vise os andre, så bring det bare med jeg er sikker på,
 vi alle gerne vil lære ny inspiration.


Jeg regner med vi starter kl. 11:00  og bliver ved til kl.15-16 tiden afhængig af hvor lang tid vi vil blive ved.
Det koster et lille symbolske beløb at deltage nemlig 25 kr.
Det dækker sandwich og noget at drikke til maden samt, kaffe og the.
I kan bare betale på dagen....

Håber stadig jer så har tilmeldt jer har lyst at deltage..

samt Bente Sørensen fra Lindely i Faxe.

På Måske listen finder vi Gitte med en En Kreativ verden

Jeg håber der er flere der har lyst at deltage.

I kan læse det oprindelige indlæg HER

Velkommen





8 kommentarer:

  1. Hei!
    Så kjempe morsomt å bli sponset til treffet ditt:)
    Tror dette kommer til å bli ordentlig koselig:)
    Gleder meg til å se bilder og høre om det:)

    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlet
  2. Hej sweetie
    Glæder mig !!
    Jeg medbringer perler og pynt
    så kan vi enten lave smykker eller
    fx fine kræmmerhuse..

    Knus

    SvarSlet
  3. Øv altså... Jeg har lige opdaget at jeg selv skal holde mødregruppe den dag kl. 10.. Æv.. altså.. Så hvis jeg skulle komme kunne det nok ikke være før ved 13-14 tiden at jeg kunne komme. MØG OG L...!!! Havde ellers lige sat det ind i hovedet at det var dig jeg skulle besøge ,, men kan godt huske at da du sagde dato'en syntes jeg at det var noget andet jeg skulle.. TYPISK!!! Håber at der bliver en næste gang!!
    Knus Tina

    SvarSlet
  4. Hej Tine.
    Så har jeg fået datoen til at "blive shinet op" og det er desværre lige før og tæt på din dato .-( Men i skal nok få det hyggeligt uden mig.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Den bog har jeg også, den er nemlig helt super:-)

    Og jeg er stadig helt klar! Glæder mig.

    SvarSlet
  6. Jeg er også klar, skal bare lige have sørget for pasning af ungerne :o)

    SvarSlet
  7. Hej Tine...Undskyld jeg aldrig fik svaret på din " blogtræf-invitation"..Det lyder super hyggeligt, men jeg må desværre takke nej, denne gang..Dels er min energi helt på 0-punktet i øjeblikket, det kan mim egen blog vist også vidne om ;) og dels har jeg en veninde som holder loppemarked samme dag..Håber der bliver et træf senere,og at mine energidepoter er fyldt op tilden tid ..Håber I får en rigtig dejlig dag, og jeg vil glæde mig til at se billeder og få ideer..Mange kh Camilla..

    SvarSlet
  8. Glæder mig - til at træffe rigtige mange nye ansigter bag de forskellige blogs. Pakker kreakurven - har et par bogstaver der skal laves til Fredericiamessen.

    Dejligt du lægger hus til - jeg har lidt sponsorgavergaver med fra vores webshop :-D

    Mille

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...