fredag den 26. april 2013

MilleVanille på facebook

De sidste par dage har jeg puslet lidt med ideen om en facebookside til bloggen her MilleVanille.
I går fik jeg så endelig fundet ud af det og jeg har nu oprettet en side på facebook. 
Jeg håber I har lyst at kigge forbi og syntes godt om....
I finder min side HER

Jeg håber med denne at jeg kan poste små hurtige indlæg fra fx telefonen, 
jeg vil linke til sider på facebook og give tips om gode hjemmesider mm... Jeg vil poste billeder i stilen, samt lægge en masse billeder op, som I allerede kender herfra. Her under ses min header på facebook siden

 For at fejre lancering på facebook starter jeg en give away op på søndag.. så kig endelig forbi.



Idag var jeg et smut på Gavnø livsstilsudstilling, det var dog en noget skuffende oplevelse..så ser meget frem til Ledreborg Livsstiludstilling  om 3 uger.
Jeg fik dog købt lidt...

Det blev dog til denne skønne bog fra jeanne d'arc living. den koster kun 149,- og den kan varmt anbefales hvis du er til fransk landstil og skønt genbrug.Selvom mange af billederne har været vist i deres magasiner, 
er de nu her samlet et sted. 
Her under lidt billeder taget af bogen..måske det vækker interesse???






Lidt blomster kom der også med hjem..
bla den skønne pletter i Luften, med mega blade så sød...jeg har forskellige slags af dem her hos mig.
Det er den eneste blomst som overlever hos mig den er fin og elegant og den kan tåle at blive klippet i....
Se den skønne gamle flaske i midten af billedet, den fandt jeg i Joans butik Hjortemosegaard fin ikke???



denne grålige blomst holder hele sommeren den vokser sig stor og bliver så smuk.. 
jeg har dog kort glemt dens navn..



Hvis der er en pelargonie jeg elsker så er det altså denne prins Nikolaj, den er så sart rosa at den næsten er hvid, selvfølgelig er dronning Ingrid også fin, men denne er bare en en klasse for sig og er der noget der er nemt og holde så er det pelargonier...dem kan man lave stiklinger af så nemt...



Ha en dejlig Stor bededagsferie alle sammen,
forhåbentlig ses vi søndag, hvor jeg starter min give away op...



1 kommentar:

  1. Hej! Hvilken herlig blog du har, jeg elsker denne kreativitet og den nordiske sil som din blog oser af "SKØNT"..
    Kh. Bettina

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...