søndag den 19. maj 2013

Søster flora på Ledreborg og mine køb



En af mine absolut favorit butikker, Søster Flora på Greve Strandvej 32 i Greve, udstiller også på ledreborg...
Anne- Dorthe som ejer butikken, laver de smukkest buketter, hun lavede bla. min brudebuket...
Anne-Dorthe er en super sød kvinde og hendes hjem har været med i flere bolig magasiner..

Her er en masse billeder fra Hendes Stand...
Bernadette af Lourdes...på smukt gammel spejl...


Herlige blomster, Anne-Dorthe vælger altid så smukke blomster til sin stand...og har også mange fine i sin butik, prøv at læg mærke til de gl zinkfriser det er dem jeg har derhjemme...hun har lige 3 tilbage :-)
Zink og gamle trætreller...rigtig fedt og nemt sådan kan man også lave en fed vaske bænk eller havebænk i sin have...


 Flere fede Zink kasser, og et fedt hvidt bord...se de mange smukke blomster håber der er flere tilbage idag når jeg skal derop igen....

Gl engelsk dolly tub med Oliven træ
...sorte petunia, må have nogle med hjem hvis ikke de allerede er solgt...

Wauw er de ikke bare smukke, og se de 3 farvet kløver.


masser af skønt gammelt fattig mandssølv

fede gamle industrilamper lige til fabriksstilen

Smuk smuk lampe i fattigmandssølv



Gammelt mad låg med fed patina...

Duft geranium, en herlig duft at mint...

Smuk figur, ligner Johannes døberen med Jesus..

Smukt gammelt ur skaber stemning. Smuk Klematis 


opsatsen som jeg købe med hjem

Fredagens køb, 100 år gammelt spækbræt, Håndlavet hjertevedhæng fra Trine Starup... 3 små medcinflasker, Annie Sloan farve prøve, kasser med Rum. Patineret opsats...og en smuk Hortensia krans...
Lige om lidt køre jeg på Ledreborg igen, vi nåede jo ikke hele vejen rundt i fredags...Så nu må vi afsted, det er jo årets livsstilsbegivenhed...

4 kommentarer:

  1. Smukke billeder Tine - både fra dette indlæg og det andet..
    Jeg var afsted i lørdags med min veninde - skøn tur og mange fristende sager ;0)Det er også nogle fine ting dun har fundet - glæder mig til at se hvad du har fået med hjem idag - for tænker du ikke går tomhændet derfra ;0) Håber du har haft endnu en skøn dag - god aften..
    KH.

    SvarSlet
  2. Oj oj oj dit måste jag leta mig när jag är ute och åker i sommar.
    Så härliga bilder du visar, det riktigt pirrar i mig.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvarSlet
  3. Hej Tine

    Hvor ser det bare godt ud, du har da bare fundet så meget guld :-)

    Glæder mig til at se når det har fået sin plads :-)


    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Kom desværre ikke selv afsted, men så er det jo skønt at kunne nyde dine billeder. :-)

    God weekend
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...