lørdag den 1. juni 2013

Give away i anledningen af.....

Bloggen har rundet de 2 år
 Vores 1 års bryllupsdag idag... samt 15. årsdag...





Tænk der allerede er gået et år hvor blev det af...

Men i alle disse anledning dejlig ting,
 Så er der et Gavekort på 300 kr til Hjortemosegård livsstilsbutik på højkant....
Du kan se et af mine indlæg derfra

Joan hedder denne skønne kvinde som  har denne lækker butik og en fin hjemmeside..

Her et lille billede fra Hendes butik...
Hjortemosegård Livsstilsbutik
Skælskørvej 136
4261 Dalmose


Endvidere så er der også 
2 opbevaringstasker med lækkert indhold på højkant..
Billede lånt på HM.com


indholdet består af ting til den franske stil...
fx hør pudebetræk 
slumretæppe
samt lidt lækkert bolig tilbehør...
Det er en overraskelse det der er i, men I bliver ikke skuffede...


Billedet må gerne bruges hvis I linker på facebook eller blog..

Spilleregler:

Kommentar og fast læser 1 lod
Dele enten på facebook eller egen blog 2 lodder


Held og lykke til jer alle....









43 kommentarer:

  1. Sikke en fin give away.
    Her deltager jeg gerne.
    Deltager med to lodder
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med bryllupsdagen og med bloggens 2 års fødselsdag :) Og sikke da en fin give away :)

    Kh Ina Fra vestrup-vintage

    SvarSlet
  3. Tillykke med bryllupsdagen og også med bloggens fødselsdag. Fantastisk give away. Deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  4. Tænk engang? At der allerede er gået 1 år! Hjertelig tillykke <3
    Deltager med glæde i din fine giveaway og jeg linker på min blog :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen - Sikke mange ting på en gang, men så er det jo også til at huske :)
    Jeg deler på FB og deltager med 2 lodder (eller er det 3?).
    Hav en dejlig søndag!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med alle de dejlige ting.

    Jeg deltager glad med 1 lod og håber, JEG vinder...

    SvarSlet
  7. Hjertelig tillykke med dagen.
    Sikken en fin blog, og så mange flotte stemningsbilleder. Det er jeg vild med..Det myldrer med gode idéer.
    Jeg har meldt mig som fast læser, deler på facebook og pinterest, som jeg er vild med.
    Hvad blev det..2-3 lodder.

    Søndagshilsen fra Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte helt, at der var en skøn gave her på siden.
      Det er jo også den, som jeg deler med en masse venner.;)
      Birthe R. Nygaard

      Slet
  8. Stort tillykke med bryllupsdagen... de 2 år på bloggen og 15 års-dagen... Sikke meget du/I har at fejre i denne tid! :-)

    Og sikke en flot Give Away. Jeg kaster 3 lodder i puljen (kommentar + deler på min blog med foto i venstre sidebar)... og drysser med lidt tryllestøv i håb om extra held! Den der taske fra H&M ville være SÅ velkommen her!

    *SMIL* og go' søndag...

    SvarSlet
  9. Hej Tine.
    Først stort tillykke med dagen, det er så herligt med bryllupsdag :-)
    Dernæst siger jeg tak for at din Give Away er til min butik, det er bare så dejligt at du er en så tilfreds kunde at du vil dele det med andre. jeg sende kortet i morgen til dig.
    kan lide din blogg rigtig meget.
    Vi snakkes
    Knuser fra Joan

    SvarSlet
  10. <3 tillykke med jeres bryllups dag - og sikke en fantastisk giveaway. Jeg napper to lodder ;) Mange hilsner fra Helene Persson

    SvarSlet
  11. Deltager med to lodder :-)

    jansegj10@gmail.com

    SvarSlet
  12. Super flot butik :) Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  13. jeg deltager gerne med alle 3 lodder

    kirsti
    kirsti_mt@hotmail.dk

    del endelig i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
  14. Fine ting :-) Jeg vil meget gerne deltage i din give away. Jeg deltager med 2 lodder (er fast læser og linker fra min blog).
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  15. Superkolofantalistiespialisofisk give away :) jeg er da helt klart med på de 2 lodder og der er delt på facebook og blog. Håber give-away-gudinden er med mig her <3

    www.spuurspot.blogspot.dk
    www.spuurspot.yarnshopping.com

    SvarSlet
  16. Stort tillykke med Bryllupsdag og fødselsdag for bloggen :) Wauw, tiden går <3

    Jeg all in med alle lodder (jeg deler på facebook, da jeg ikke har en blog)

    Jeg krydser fingre

    Ha en super dejlig dag

    Mvh Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. Hjertelig Tillykke med Bryllupsdagen og fødselsdagen for bloggen her...

    Jeg deltager med alle lodder, og deler på Facebook da jeg ikke har en blog selv...

    Ønsker om en fantastisk dejlig tirsdag :)

    Mvh Annika (annika@ohodk.dk)

    SvarSlet
  18. Jeg følger dig på bloglovin! Kæmpe tillykke og god sommer ;-)
    Mvh Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  19. Jeg deltager med 1 lod :-)
    Sort tillykke hilsen:
    Maria Elmelund - mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  20. Ihhh stort tillykke med 1 års, 2 års & 15 års dag <3 <3 <3

    Jeg smider to lodder i puljen og krydser fingrene <3


    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  21. Sikke en hyggelig give away, jeg vil mægtig gerne være med og har delt på facebook.
    og så er jeg jo lige igang med at kommenterer :)
    God Grundlovsdag

    KH
    Gitte - gitte63@frigaard.info

    SvarSlet
  22. Stort tillykke!!!
    Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  23. deltager med 2 lodder og sstort Tillykke med det hele
    kh
    Kirsten

    SvarSlet
  24. Søde Tine jeg vil gerne være med i din skønne Give Away med tre lodder Endnu engang stort tillykke med bryllupsdagen forleden <3
    Kærlig hilsen Susanne
    dsl281399@vip.cybercity.dk

    SvarSlet
  25. Stort tillykke med bryllupsdagen jeg vil rigtig gerne være med i din fine Give Away med 2 lodder
    Kærligst Karin

    SvarSlet
  26. Hjertelig Tillykke med den store dag :-) ønsker jer alt godt fremover <3 <3 <3

    jeg deltager i den skønne give away med 2 lodder, krydser fingere og håber på lidt held :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. kærlig hilsen

      Pia Hansen
      missangeldk@gmail.com

      Slet
  27. Uh ja Tine, tiden går bare så hurtigt.. Tillykke med det hele - håber I havde en dejlig bryllupsdag :0)
    jeg deltager med 2 lodder og krydser fingre for at jeg er den heldige ;0)
    Kram

    SvarSlet
  28. Hip Hip HURRAH og <3 TILLYKKE med det hele. Det er jo helt fantastisk. I ser bare så skønne ud på billederne. Håber I nyder livet med alle dets herligheder.
    En rigtig lækker give away til den topskønne livstilsbutik. Har været der nogle gange, og den er jo simpelthen et mekka af lækre sager, som man bare ikke kan stå for.
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  29. Hej skønne kvinde
    Tillykke til jer, dejligt at nyde alle dine billeder endnu engang. Jeg elsker at følge din blog. Du er og bliver et skønt menneske.
    Knus og kram Bettina

    SvarSlet
  30. Stort tillykke med bryllupsdagen og med blogfødselsdagen. Har meldt mig som fast læser hos dig og glæder mig til at følge dig. Og linker self også på min egen blog.

    Lækker lækker give away :-).

    God weekend.

    Kh Trine

    SvarSlet
  31. Forsinket men STORT tillykke med blog fødselsdagen og bryllupsdagen :-) Jeg deltager med 2 lodder. Kh Mette Lynghøjen

    SvarSlet
  32. Stort tillykke :-)
    Jeg deltager med max antal lodder :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  33. Kæmpe stort tillykke :D
    Sikke nogle lækre gevinster <3
    Deltager med Max lodder- 2 :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lavet et link på min facebook. Min profil adr skulle gerne kunne ses på min googlebruger :)

      Slet
  34. Tillykke med det hele :D
    Jeg vil gerne være med her på falderebet og deltager med 3 lodder (eller er det to lodder?)
    Knus fra Lene

    SvarSlet
  35. hø hø søvnen er nu gnedet ud af øjnene og jeg har set at trækningen har været ;D

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...